Monday 15 March 2010

ios - Centering Bootstrap navbar items only on iPad portrait orientation? -



ios - Centering Bootstrap navbar items only on iPad portrait orientation? -

is possible?

i have been trying center navbar items next media query:

@media screen , (min-device-width : 768px) , (max-device-width : 1024px) , (orientation : portrait) { .navbar .navbar-nav .navbar-right>li { display: inline-block; float: none; vertical-align: top; } .navbar .navbar-collapse { text-align: center; } }

i've tried

margin: 0 auto;

here http://jsfiddle.net/slhxq16p/3/

@media handheld, screen , (min-width: 768px), screen , (min-device-width: 768px), screen , (max-width: 1024px), screen , (max-device-width: 1024px) , (orientation: portrait) { .nav li { text-align: center; } }

ipad portrait ( ipad 3 , 4)

@media screen , (min-device-width : 768px) , (max-device-width : 1024px) , (orientation : portrait) , (-webkit-min-device-pixel-ratio: 2) { .nav li { text-align: center; } }

ipad portrait (ipad 1 , 2)

@media screen , (min-device-width : 768px) , (max-device-width : 1024px) , (orientation : portrait) , (-webkit-min-device-pixel-ratio: 1) { .nav li { text-align: center; } }

ios css twitter-bootstrap ipad

No comments:

Post a Comment